В Києві планують вдосконалити організацію дорожнього руху

 -  463


Для Голосіївського району Києва розробляється програма вдосконалення організації і безпеки дорожнього руху «Наша нова вулиця». Додатково на вулицях планують встановити «розумні» камери спостереження.

Про це повідомляє міністерство транспортної інфраструктури КМДА у Фейсбуці.

Під час зустрічі, в якій взяли участь представники комунальних міських і районних установ, експерти з дорожнього руху, а також місцеві жителі, напрацювали ряд пропозицій щодо вдосконалення підвищення безпеки дорожнього руху, безпеки пішоходів, розвитку вело- сипедної інфраструктури. Також були розглянуті питання парковки і роботи громадського транспорту.

 

Реалізувати вдосконалення організації і безпеки дорожнього руху учасники запланували на 2018- 2020 роки. Фахівці вибрали фокусну зону «Конча-Заспа», включаючи території уздовж Столичного шосе, Нової Обухівської траси, Кільцевої дороги, селищ Віта-Литовська (Чапаєвка), хутора Мриги і приміських поселень. Також передбачається розглядати мікрорайон «Пирогово» і території в районі транспортної розв’язки Московського шосе і вулиці Заболотного.

 

«Наш пріоритет при розробці програми – залучити місцевих жителів, які краще обізнані в проблематиці дорожнього руху. Ми можемо розуміти ситуацію на магістралях, однак, що стосується питань місцевих вулиць, проїздів, парковки, пришкільних територій  –  сподіваємося на максимальну співпрацю з жителями. Партисипація – це ефективний випробуваний в розвинених країнах підхід і зараз ми його застосовуємо в Києві для вдосконалення організації дорожнього руху» , – наголосив директор Центру організації дорожнього руху Києва Віктор Чорний.

 

Крім цього, на офіційній сторінці КП «Інформатика» в соціальній мережі Facebook з’явилася інформація про можливе встановлення «розумних камер» на кожному перехресті столиці.

Тож за українськими водіями стежитимуть камери інтелектуальної транспортної системи.

Кожна з таких камер багато функціональна:

  • здатна розпізнавати модель машини;
  • прогнозувати транспортні потоки;
  • наділена функцією аналізу ступеня завантаженості кожної смуги руху автотранспорту;
  • вміє керувати світлофорами в автоматичному режимі (ця функція дозволяє усунути затори на дорогах у години пік).

 

674 камери відеоспостереження мають з’явитися на вулицях столиці, які доповнять вже наявні 1378 пристроїв. Вони виконують різні функції.

Зокрема, в столиці встановлені роботизовані пристрої з функцією розпізнавання номерів автомобілів. Ці камери аналізують трафік дорожнього руху, з можливістю ідентифікації осіб та панорамні із фіксацією швидкості.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

безпеки пішоходів, розвитку вело- сипедної інфраструктури, були роз- глянуті питання парковки і роботи громадського транспорту.

 

Реалізувати вдосконалення орга- нізації і безпеки дорожнього руху учасники запланували на 2018- 2020 роки. Фахівці вибрали фокус- ну зону «Конча-Заспа», включаючи території уздовж Столичного шосе,

Нової Обухівської тра- си, Кільцевої дороги, селищ Віта-Литовська (Чапаєвка), хутора Мриги і приміських по- селень. Також перед- бачається розглядати мікрорайон «Пирого- во» і території в районі транспортної розв’яз- ки Московського шосе і вулиці Заболотного.

 

«Наш пріоритет при розробці       програми

– залучити місцевих жителів, які краще обі- знані в проблематиці дорожнього руху. Ми можемо розуміти си- туацію на магістралях, однак, що стосується питань місцевих ву- лиць, проїздів, пар- ковки, пришкільних територій  –  сподіває-

мося на максимальну співпрацю з жителями. Партисипація – це ефек- тивний випробуваний в розвинених країнах підхід і зараз ми його засто- совуємо в Києві для вдосконалення організації дорожнього руху» , – на- голосив директор Центр організації дорожнього руху Києва Віктор Чор- ний.

Крім цього на офіційній сторінці КП

«Інформатика» в соціальній мережі Facebook з’явилася інформація про можливе встановлення «розум- них камер» на кожному перехресті столиці.

 

Тож за українськими водіями сте- житимуть камери інтелектуальної транспортної системи.

 

Кожна з таких камер багато функціональна:

  • здатна розпізнавати модель ма- шини;
  • прогнозувати транспортніпотоки;
  • наділена функцією аналізу сту- пеня завантаженості кожної смуги рухуавтотранспорту;
  • вміє управляти світлофорами в автоматичному режимі (ця функція дозволяє усунути затори на доро- гах у годинипік).

 

674 камери відеоспостереження мають з’явитися на вулицях столиці, які доповнять вже наявні 1378 пристроїв. Вони виконують різні функції. Зокрема, в столиці встановлені роботизовані пристрої з функцією розпізнавання номерів автомобілів. Ці камери аналізують трафік дорожнього руху, з можливістю ідентифікації осіб та панорамні із фіксацією швидкості.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

безпеки пішоходів, розвитку вело- сипедної інфраструктури, були роз- глянуті питання парковки і роботи громадського транспорту.

 

Реалізувати вдосконалення орга- нізації і безпеки дорожнього руху учасники запланували на 2018- 2020 роки. Фахівці вибрали фокус- ну зону «Конча-Заспа», включаючи території уздовж Столичного шосе,

Нової Обухівської тра- си, Кільцевої дороги, селищ Віта-Литовська (Чапаєвка), хутора Мриги і приміських по- селень. Також перед- бачається розглядати мікрорайон «Пирого- во» і території в районі транспортної розв’яз- ки Московського шосе і вулиці Заболотного.

 

«Наш пріоритет при розробці       програми

– залучити місцевих жителів, які краще обі- знані в проблематиці дорожнього руху. Ми можемо розуміти си- туацію на магістралях, однак, що стосується питань місцевих ву- лиць, проїздів, пар- ковки, пришкільних територій  –  сподіває-

мося на максимальну співпрацю з жителями. Партисипація – це ефек- тивний випробуваний в розвинених країнах підхід і зараз ми його засто- совуємо в Києві для вдосконалення організації дорожнього руху» , – на- голосив директор Центр організації дорожнього руху Києва Віктор Чор- ний.

Крім цього на офіційній сторінці КП

«Інформатика» в соціальній мережі Facebook з’явилася інформація про можливе встановлення «розум- них камер» на кожному перехресті столиці.

 

Тож за українськими водіями сте- житимуть камери інтелектуальної транспортної системи.

 

Кожна з таких камер багато функціональна:

  • здатна розпізнавати модель ма- шини;
  • прогнозувати транспортніпотоки;
  • наділена функцією аналізу сту- пеня завантаженості кожної смуги рухуавтотранспорту;
  • вміє управляти світлофорами в автоматичному режимі (ця функція дозволяє усунути затори на доро- гах у годинипік).

 

674 камери відеоспостереження мають з’явитися на вулицях столиці, які доповнять вже наявні 1378 пристроїв. Вони виконують різні функції. Зокрема, в столиці встановлені роботизовані пристрої з функцією розпізнавання номерів автомобілів. Ці камери аналізують трафік дорожнього руху, з можливістю ідентифікації осіб та панорамні із фіксацією швидкості.

4 рекомендовано
comments icon
0 notes
63 views
bookmark icon

Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

19 min