«Укрзалізниця» порушує права споживачів, забороняючи через інтернет повертати квитки

 -  292


Відміна «Укрзалізницею» повернення квитків через інтернет в умовах новорічних свят – це однозначне порушення прав споживачів, але отримати за це компенсацію з боку компанії в умовах практично непрацюючих українських судів є проблематичним.

Таку думку повідомив експерт громадської кампанії «Євро-Патруль» В’ячеслав Коновалов.

«В умовах дефіциту вагонів «Укрзалізниця» вирішила досить екзотичним способом боротися з перекупниками.

З одного боку – це логічний крок. Але з іншого – це порушення прав споживачів », – сказав експерт.

Звичайно, в теорії, компенсацію за це з «Укрзалізниці» можна буде стягнути. Але проблема в тому, що це загрожує судовими позовами в умовах практично непрацюючих судів. Чим компанія і користується.

«Також, це стало можливо в умовах, коли відсутній більш-менш виразний регулятор, так як «Укрзалізниця» знаходиться в підпорядкуванні і Міністерства інфраструктури та Кабінету міністрів. Крім іншого, відсутня Національна комісія з регулювання транспорту, яка повинна була бути створена ще 15-20 років тому. Таким чином, все це робить можливим компанії надходити таким чином відносно пасажирів», – пояснив аналітик.

За матеріалами golos.ua.

2 рекомендовано
comments icon
0 notes
92 views
bookmark icon

Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

3 min